? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tinggal Jejak Anda Disini....

Saturday, May 8, 2010

Majlis Tilawah Zon Utara (MTQ)

Kenangan di majlis tersebut.Kami bertugas sebagai salah seorang AJK .
Pada 29 hb April baru2 ni sekolah SK Kota Marudu II menjadi Tn Rumah untuk majlis ini.Walaupun agak penat juga tetapi seronok sebab dapat bertemu kawan2 serta melihat peserta2 bertungkus lumus dalam acara yang diikutinya.Malahan majlis ini dapat mengeratkan hubungan di antara satu sama lain.
Tahniah kepada SK Kota Marudu II kerana berjaya mengelolakan majlis ini dengan baik tambahan pula di bantu oleh sekolah2 lain dengan kerjasama yang jitu.





Guru Besar SK Kota Marudu II ( En.Ali Hassan Ismail ) menerima hadiah kerana Sekolah mendapat tempat kedua dlm acara menghias bilik pertandingan.


Wakil dari sekolah Simpangan ( Badrol Ishak ) menerima hadiah tempat ketiga dalam acara menghias bilik pertandingan.




Peserta dalam acara Bercerita kisah Al-Quran.
( Bilik pertandingan yang mendapat tempat pertama )




Peserta dalam acara Tilawah sekolah rendah
( Bilik pertandingan yang mendapat tempat kedua )









Bilik pertandingan yang mendapat tempat ketiga




Sebelum Majlis, setelah berpenat lelah bertugas menghiasi bilik pertandingan kami dihidangkan KFC.Terima kasih kepada cikgu Asran dan Cikgu Jasni kerana belanja kami KFC.


Tengok tu........aku bawa semua anak2 ku.Masa ni malam dah kami masih lagi bertugas menyiapkan apa yang patut.....





Kak Shamsiah, kak Nani, kak kam dan kak liza yang bertungkus lumus bertugas dari pagi hingga malam.Bagus betul bekerjasama dengan mereka semua.Komitmen kerja mereka sungguh kuat dan tanpa rungutan.Itu yang aku suka tu.Banyak yang aku belajar di sini.Aku tuu....di belakang...aku ni iklan je....hehheee....




Haaaaaaa......anak2 ku juga tak ketinggalan berposing.Cantik kan hiasan di Bilik pertandingan ni.Ini lah Pusat Sumber sekolah SK Kota Marudu II.
Mereka yang menghiasi tempat ini cukup kreatif.Banyak yang aku belajar daripada mereka.Terima kasih kepada semua....Jasa mereka yang terlibat dalam menjayakan majlis ini hanya ALLAH yang dapat membalasnya......











0 comments: