? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tinggal Jejak Anda Disini....

Friday, May 22, 2009

Teman baik dan Rakan lepak


Nampak tak tu?........baju sama kan.Ini lah kawan2 lepak ku.Setiap petang wajib dah keluar rumah,sembang2,tukar2 cerita,dan macam2.Anak2 kami ni suka betul di luar.Bukan anak je maknya pun sama.........
Kami ni rapat betul dah lebih cam adik beradik dah.(lain mak lain bapak).Hujung sebelah kanan tu aku,che ma, che Jah dan che na.Baju ni kami berpakat membelinya dari internet.Dah mabuk soping di internet pulak.ei....macam2 cite kami ni.semua spoting habis.sekepala pulak tu.........he.he..he..setiap hari ada je cite yang di bualkan.Yang menariknya cite tentang hal masing2 lah.
Bagus ni begini, hilang rasa boring, bosan, stress dan macam2.Kami ni mana boleh duk dalam rumah.Kalau cuaca tak bagus...dah gelisah....sebab tak dapat kuar umah...naik ketelah pulak round2....bawa anak jalan2.Dalam rumah je....tau jelah budak2 ni mana leh duk diam....
Yang di dukung tu anak2 kami lah...nak berposing pun anak tak lepas.anak mak katakan.....

Tengok tu.......gembiranya kami ni..senyum meleret.hehehe.........pas ni apa pulak program kami ye.......fikir2.......



Anak manis di sebelah kiri ni, namanya Aishah Sofiyah.Lahir pada 15.6.2008.Di tengah tu Najihatussoleha.Wau........panjang dan cantik namanya kan.Lahirnya pada 3.7.2008.Dan yang paling kecil tu Nur Qaisara Uzma.Lahir pada 28.10.2008.(Anakku)
Sekolah sekalilah ni.Tahun yang samakan.Kecik2 lagi dah pandai posing.Ikut maknya lah kan.hehehe.....Mereka ni dah pandai dah nak mintak kuar.Asalnya dah petang mula lah menangis dan meragam dan macam2.Kalau dah kuar tu.......diam je.Kadang sampai tertidur di luar.....berangin kan...selesa.....



Macam2 aksi anak2 kecik ni...........cute kan.........Harap2 dah besar nanti menjadi anak soleh dan solehah serta berjaya di dunia dan akhirat.Amin..............







Muhammad Luqmanul Hakim, Mohd Fadhlan, Nur Qaisara Uswah dan Muhammad Lutfir Rahman.Tengok tu..........anak2 pun akrabnya bukan main.......kecil2 lagi dah pandai berkawan.Apa taknya..........se Taman, se Lorong, dan sebelah rumah lagi.Lagi pun masing2 membesar sekali kan.Alhamdulillah...........dah besar pun mereka ni.



2 comments:

Marianah MZ said...

bkenan la dgn baju tu.. laman web mana ya?

roslizam said...

yer ke kak.kami beli blog saujana budi kalau tak silap.try buka...