Showing posts with label Di tempat kerja. Show all posts
Showing posts with label Di tempat kerja. Show all posts
Saturday, May 22, 2010
Saturday, May 8, 2010
Majlis Tilawah Zon Utara (MTQ)
Pada 29 hb April baru2 ni sekolah SK Kota Marudu II menjadi Tn Rumah untuk majlis ini.Walaupun agak penat juga tetapi seronok sebab dapat bertemu kawan2 serta melihat peserta2 bertungkus lumus dalam acara yang diikutinya.Malahan majlis ini dapat mengeratkan hubungan di antara satu sama lain.
Tahniah kepada SK Kota Marudu II kerana berjaya mengelolakan majlis ini dengan baik tambahan pula di bantu oleh sekolah2 lain dengan kerjasama yang jitu.
Guru Besar SK Kota Marudu II ( En.Ali Hassan Ismail ) menerima hadiah kerana Sekolah mendapat tempat kedua dlm acara menghias bilik pertandingan.
Wakil dari sekolah Simpangan ( Badrol Ishak ) menerima hadiah tempat ketiga dalam acara menghias bilik pertandingan.
( Bilik pertandingan yang mendapat tempat pertama )
( Bilik pertandingan yang mendapat tempat kedua )


Bilik pertandingan yang mendapat tempat ketiga

Sebelum Majlis, setelah berpenat lelah bertugas menghiasi bilik pertandingan kami dihidangkan KFC.Terima kasih kepada cikgu Asran dan Cikgu Jasni kerana belanja kami KFC.
Tengok tu........aku bawa semua anak2 ku.Masa ni malam dah kami masih lagi bertugas menyiapkan apa yang patut.....


Kak Shamsiah, kak Nani, kak kam dan kak liza yang bertungkus lumus bertugas dari pagi hingga malam.Bagus betul bekerjasama dengan mereka semua.Komitmen kerja mereka sungguh kuat dan tanpa rungutan.Itu yang aku suka tu.Banyak yang aku belajar di sini.Aku tuu....di belakang...aku ni iklan je....hehheee....

Haaaaaaa......anak2 ku juga tak ketinggalan berposing.Cantik kan hiasan di Bilik pertandingan ni.Ini lah Pusat Sumber sekolah SK Kota Marudu II.
Bilik pertandingan yang mendapat tempat ketiga
Sebelum Majlis, setelah berpenat lelah bertugas menghiasi bilik pertandingan kami dihidangkan KFC.Terima kasih kepada cikgu Asran dan Cikgu Jasni kerana belanja kami KFC.
Kak Shamsiah, kak Nani, kak kam dan kak liza yang bertungkus lumus bertugas dari pagi hingga malam.Bagus betul bekerjasama dengan mereka semua.Komitmen kerja mereka sungguh kuat dan tanpa rungutan.Itu yang aku suka tu.Banyak yang aku belajar di sini.Aku tuu....di belakang...aku ni iklan je....hehheee....
Haaaaaaa......anak2 ku juga tak ketinggalan berposing.Cantik kan hiasan di Bilik pertandingan ni.Ini lah Pusat Sumber sekolah SK Kota Marudu II.
Mereka yang menghiasi tempat ini cukup kreatif.Banyak yang aku belajar daripada mereka.Terima kasih kepada semua....Jasa mereka yang terlibat dalam menjayakan majlis ini hanya ALLAH yang dapat membalasnya......
Posted by roslizam at 8:03 AM 0 comments
Labels: Di tempat kerja
Monday, December 21, 2009
Jamuan Hari Raya Aidilfitri
Jamuan ringkas sempena sambutan hari raya aidilfitri.Di antara barisan guru-guru di SK Kota Marudu II.Yang bersongkok tu Guru Besar ( En. Ali Hassan Ismail )
Posted by roslizam at 3:19 AM 0 comments
Labels: Di tempat kerja
Tuesday, May 12, 2009
Yang paling ku ingati sehingga kini dan selamanya ialah katanya2nya yang memberikan dorongan ketika aku sedang berkursus KDP selama 14 minggu.Waktu itu aku terpaksa berpisah dengan suami dan 3 anak ku.Tiap2 minggu baru dapat berjumpa dengan mereka.Pengalamanku ini telah juga dilalui olehnya di mana ketika dia belajar, suaminya jugalah yang menjaga anaknya.
Mungkin pengalaman yang dilaluinya sama denganku sebab itulah dia memahami betul keadaanku ketika itu.Terima kasih ku ucapkan........jasa dan keprihatinanmu itu akan ku kenang.
Apa nak buat setiap pertemuan akan ada perpisahannya.Doakanlah agar kami sekeluarga dapat pindah tahun ni............
Salah satu aktiviti sambutan hari guru di mana semua murid bersalaman dengan semua guru
Nyanyian lagu Guru Malaysia
Setakat ini hanya ini dulu yang dapat ku paparkan.Semua kenangan2 ini akan ku abadikannya.Setiap kenangan banyak cite yang ada.Pahit ...........manis..............biasalah nama pun roda kehidupan............
Buat kak Marianah selamat maju jaya di tempat kerja baru.Semoga kakak sekeluarga senantiasa bahagia.............Amin.........Panjang umur kita ketemu lagi.InsyaAllah....
Posted by roslizam at 9:54 PM 2 comments
Labels: Di tempat kerja
Subscribe to:
Posts (Atom)
