? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tinggal Jejak Anda Disini....

Saturday, April 24, 2010

Gembira Dalam Duka ( 2 )

Kenangan di rumah pengantin lelaki.Inilah adik beradik ( Along, Ehan, Emel,Yati,Tiqah dan Mizah).






Bersama ibu dan anak saudara pengantin


Pengantin Baru ( Ehan & Buyami )



Perarakan ke rumah pengantin lelaki ( 18 hb Mac 2010 )







Pengkebumian ayah pada 18 hb Mac, selepas solat subuh.Pada jam 2 petang pula adalah hari menghantar adik ( pengantin ) ke rumah mertuanya.Mujurlah jodohnya dengan orang yang tinggal berhampiran.....tak jauh dari rumah............


Nak tak nak semua kuatkan hati meraikan pengantin baru walaupun mlm tu semuanya bersekam mata sebab menguruskan jenazah ayah.Ye lah...semua telah dirancang dan tetamu sudah di jemput, jadi diteruskan juga rancangan tersebut.


Kita hanya merancang dan Tuhan yang menentukan...........alhamdulillah perarakan tersebut berjalan dengan lancar.Sanak saudara dan sahabat handai serta jiran tetangga memberikan semangat dan sama-sama meraikan majlis itu.


Buat adik kami ( pengantin ), sabar lah mungkin ada hikmah di sebalik apa yang berlaku.Apa nak buat kita semua kena redha dan terima Qada' dan Qadar Allah. Hari bahagia mereka bertukar hari yang menyedihkan.Kami doakan agar pasangan ini dan kita semua tabah dalam menghadapi hari yang mendatang. Bagi sokongan pada " ma " yang masih lagi dalam keadaan kesedihan. Kami di sini jauh hanya mendengar khabar berita melalui telefon sahaja. Buat adik2 yang berdekatan, jagalah mereka yang masih lagi berada di kampung.

Buat ibubapaku di Terengganu, maafkan kami kerana tidak sempat untuk balik ke sana. Keadaan tidak mengizinkan.panjang umur kita semua sekeluarga akan berkumpul lagi. Kami berharap semua dalam keadaan sihat sejahtera dan bahagia di samping keluarga.

Harapan kami agar tahun ini kami dapatlah bertukar ke kampung.Harap2 impian kami menjadi kenyataan.INSYAALLAH........

















0 comments: