? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tinggal Jejak Anda Disini....

Tuesday, September 8, 2009

Majlis Solat Hajat Dan Bacaan Yasin

Solat Hajat dan bacaan yasin khas untuk murid tahun 6 menghadapi UPSR pada 08- 10 september.Dianjurkan oleh panitia pendidikan agama Islam Sk. simpangan. Majlis di adakan pada hari Jumaat 04 September 2009 jam 8.00 pagi di bilik agama Sk. Simpangan.Di hadiri oleh ibu bapa, guru-guru dan calon UPSR seramai 14 orang(islam) daripada 49 orang calon keseluruhannya. Matlamat utama untuk memohon kepada Allah SWT supaya kesemua calon UPSR dapat menjawab soalan dengan tenang dan mohon di beri kesihatan yang baik pada hari peperiksaan.Insya Allah moga2 dapat meningkatkan prestasi target sekolah untuk mendapat 5A.















Berkumpul sebelum bermulanya bacaan yasin Pn Salbiyah( GPK1) & Pn. Juritah (Tim. PIBG)















Ibu2, guru2 serta murid2 menunaikan
solat sunat hajat




Ucapan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan majlis ini terutama sekali pada pihak sekolah & panitia pendidikan Islam yang diketuai oleh ustz. Tuan Yuswati( K.Panitia), ustz. Zakiah(J-qaf) dan ust. Hardy(J-qaf) .

0 comments: