? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tinggal Jejak Anda Disini....

Saturday, May 2, 2009

Perjalanan ke Sarawak


Kami telah sampai ke Sarawak.............percaya tak..........kami menaiki pacuan 4 roda.Kami sekeluarga sahaja.Perjalanan kami ke sana 3 hari 3 malam baru sampai di Sarawak.



Bertolak dari Kota Marudu petang Jumaat lagi.Cuti sekolah selama seminggu jer jd petang Jumaat sudah jalan.Tempat persinggahan kami yg pertama di Lawas.Malam kami sampai.Keesokan paginya kami ke Miri.Nak masuk Miri kena melalui Brunei.Sempat jugalah kami singgah Brunei jap, round2.............tapi tidaklah kami bermalam.











Ini adalah Masjid di Brunei.Besar dan cantik masjidnya.Kami singgah di sini, berehat, sembahyang...............

Ada lagilah tempat yang kami singgah di Brunei seperti tempat membeli belah dan tempat yang paling orang nak kunjungi tu........Jerudung Park.Patutlah orang suka nak ke sana.Banyaknya permainan di situ.Masa kami pergi tu tempatnya tutup tak ada yang boleh kami naik.Tapi, kami sempatlah round2 kawasan sekitarnya.Besar dan luas..............Macam2 boleh dilihat..........yang dah pernah sampai mesti boleh citekan..........kongsi2..............

Dan di sinilah tempat kami membeli-belah.Nak sampai sini............banyaknya cite lucu.Lucunya tu, semasa kami sampai di Sarawak (malam), kami nak cari tempat yang bernama Water Front.Ingatkan, bangunan ke...............apa ke.........Rupa-rupanya tepi sungai je.Jenuh kami berpusing2.Naik turun jalan...............Rupanya dah banyak kami round2 di situ.Banyak kali berhenti bertanya.akhirnya sampai jugalah kami.Kami bermalam 2 malam di Hotel di sarawak.Banyaknya barang2 yang boleh dipilih dan di beli.Kalau bawa duit banyak mesti lagi banyak yang di beli.Penuh satu kereta dengan tikarnya dan macam2.Maklumlah famous betul tikar di sana, tu yang beli tu.Ada juga lah kenangan barangan dari Sarawak.Alhamdulillah.Kami selamat sampai dan kembali.Habis cuti sekolah seminggu kami ketika itu.

2 comments:

amizah said...

hiii...salam..bestnyer cuti2 malaysia...

roslizam said...

memang best giler....