? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tinggal Jejak Anda Disini....

Monday, May 4, 2009

Gunung Kinabalu



Kalau nak tau, inilah tempat kita boleh nampak gunung kinabalu.Tu di belakang........................






















Aku suami dan anak kembar kami.Sebenarnya dah banyak kali dah kami sampai di tempat ni.Aku mengajar di sini mula dari tahun 2003 dan suamiku dari tahun 2000 lagi.Seronok bekerja di perantauan ni.Boleh jalan2, kenal tempat2 yang menarik dan bersejarah.Masa muda nilah kita nak round2 kan.Paling2 pun ada juga kenanganya.



Ini Kinabalu Pine Resort.Cantik tempatnya.Boleh nampak betul gunung kat sini.Sejuknya......................Bolehlah datang bermalam di sini.Banyak tempat yang boleh kita bermalam di sini.Tunggu pilih je mana berkenan.........


Gambar kami di atas tu..........posing habis nampak?..........Control macho.....



Ini mak dan juga adik bongsu ku.Mereka datang round2 Sabah.Salah satu tempat yang ku bawa di sinilah.Sini yang glamour kan.Semua nak kenal kat ner terdapat gunung kinabalu ni.tak lama pun mereka datang dalam seminggu je.Masa ni adikku baru habis exam SPM jadi ayahku bawalah jalan2.

















Inilah dia tempat di kaki gunung.Aku dan suami lum lagi penah naiki gunung ni.Cuma di kaki2 je..............Belum lagi berpeluang nak naik.Boleh ke ni nak naik lagi.............hehehe..........larat ke?Dah 4 anak ni boleh tahan ke aku ni.............Buat masa ni lum lagilah...........InsyaAllah ............Lagipun kami ni sebenarnya dah banyak kali jugalah minta tukar nak balik kampung.setakat ni lum lagi rezeki kami.Mungkin rezeki kami masih di sini.Apa pun, dalam tempoh ni banyak dah tempat yang ku sempat jejaki dan lawati.Alhamdulillah..........






2 comments:

amizah said...

Best...best...best....kami pun nak pegi tapi tak tahu biler....tempat ni nama kundasang kan???biler la nak sampai sana....asyik2 delay jer..

roslizam said...

a'aa di Kundasang.Jomlah...